دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم

“جنبش علمی ضد تحریم”
 
 
بحث اعمال تحریم ها، پیامدها، و اثرگذاری آن بر زندگی جوامع، و به خصوص اعمال تحریم های ناعادلانه علیه کشور عزیزمان ما را بر آن داشت، تا با توجه به ضرورت و اهمیت آثار تحریم به این موضوع پرداخته؛ و با توجه به اینکه مقالات، مستندات و كتابهاي معدودي درباره ي تحریم به رشته تحرير در آمده است و پاسخگوي نيازهاي علمي و اجرايي در سطح بین المللی نبوده و اغلب سعي شده است تا با مبنا قرار دادن مفاهيم، نظريه ها و روش ها، برداشت های سطحی و یا سیاسی از موضوع گردد. وقت آن رسیده است تا با برگزاری کنفرانس ها و نشست های علمی- بین المللی در ارتباط با تحریم و آثار آن، جنبش علمی علیه پایه گذاران تحریم صورت داده و به صورت کاملا علمی آثار تحریم ها مورد بررسی قرار گیرد. و با اغناء روحيه كاوشگري جامعه علمي داخلی و بین المللی براي كسب اطلاع از آثار تحریم و به صورت کاملا علمی، تحریمهای بین المللی مورد تحلیل و نقد قرار داده شوند.
از اين‌ رو شرکت پژوهشی طرود شمال و مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) در نظر دارند “دومین كنفرانس بین المللی اقتصاد در شرایط تحریم” را در تاریخ 31 شهریور 1393 برگزار نمایند. امید است با مشارکت علمی اساتید، دانشجویان و پژوهشگران شرایط لازم برای ظهور و بروز پتانسیل های جنبش علمیبین المللی بر ضد تحریم هر چه بیشتر تقویت گردد.
 
– از پژوهشگران گرامی دعوت می‌شود مقاله‌های خود را به زبان انگلیسی و یا فارسی براساس قالب نگارش مقاله(قابل دانلود از سایت کنفرانس) آماده و  از طریق سامانه کنفرانس به دبیرخانة کنفرانس ارسال فرمايند.
– مقاله‌ها بايد حاصل پژوهش‌هاي اصيل نویسندگان و داراي نتایج و پیشنهادات كاربردي و اجرايي باشند.
– مقالات برتر کنفرانس در مجله اقتصاد مقاومتی رونمایی خواهند شد.
– براي اطلاعات بيشتر به وبگاه كنفرانس به نشاني http://con.toroudshomal.com مراجعه فرماييد.
– از ایرانیان عزیز درخواست می گردد با مشارکت و اطلاع رسانی خود جنبش علمی ضد تحریم را هر چه بیشتر تقویت نمایند.

 

  
 دبيرخانه دائمی کنفرانس: مازندران، بابلسر، خيابان پاسداران، سازمان مركزي دانشگاه مازندران، مركز رشد واحدهاي فناوري دانش بنیان، شرکت پژوهشی طرود شمال
کدپستی:  4741613534     تلفـن:01125259653
فكس: 02189787641-01125343671
سامانه پیامکی کنفرانس:  30002558108010
ایمیل:    con@toroudshomal.com
وب‌سایت:   http://con.toroudshomal.com

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.